.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مامور انتظامی رشوه 18میلیون ریالی را رد کرد

شمال نیوز: رئیس بازرسی پلیس گیلان گفت: مامور وظیفه‌شناس پلیس رشت پیشنهاد رشوه 18 میلیون ریالی را رد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حبیب نصیری امروز در نشست انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه مامور وظیفه‌شناس در این شهر خبر داد.

وی درباره چگونگی رد رشوه مامور انتظامی رشت، اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری 22 رشت در حین گشت‌زنی نامحسوس پلیسی به راننده و سه سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.

به گفته این مسئول، گروه‌های عملیاتی پلیس پس از توقف این خودرو در بازرسی از آن مقداری قرص متادون کشف کرده و این متهمان را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: استوار دوم سید علی حسینی که سرگروه گشت‌های پلیس را به‌عهده داشت در هنگام انتقال خودرو و بازرسی کامل با پیشنهاد رشوه 18 میلیون ریالی متهمان برای رهایی از اعمال قانون مواجه شد.

نصیری با اشاره به اینکه این مامور وظیفه شناس ضمن رد رشوه مراتب را صورت جلسه کرد، یادآور شد: گروه‌های عملیاتی پلیس در بازرسی از این خودرو 2.5 لیتر شربت متادون، یک‌هزار عدد قرص متادون 20 و 40 میلی‌گرم، 11 تیر فشنگ سلاح شکاری ته‌پر، 87 قوطی قرص متادون، 22 ورق قرص بوبرنورفین و 11 دستگاه گوشی تلفن همراه و مقداری مواد مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده و صورت جلسه رد رشوه به مقام قضایی معرفی شدند. /ف250

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.